İsmail Yeka



Öncelikle bir İsmail Yeka sempatizanı olmadığımı söylemeliyim. Bazı kesimlerce yanlış anlaşılabilir. Ama bu adam beni hergün biraz daha şaşırtıyor. Saf görünümlü, çakal izlenimi uyandırıyor bende.Okanın geçen programında gitarla solo atması da cabası : P Çünkü bu adam 6-7 tane enstrüman çalabilen, müzisyen tanımına uygun ancak lanet icraalarda bulunan biri.En son yapmış olduğu alakasız, maksat laf olsun diye yapılmış ancak yine kitlelerce büyük bi ilgi uyandıran feysbuk şarkısı hakkında yorum bile yapmayacağım ancak klibi oldukça ilgimi çekti ve baya güldüm açıkcası : P Şöyle ki; ismail yeka kız düşürüyor işte konuşuyor neyin herşey güzel gidiyor, ardından bi dans videosu giriyor olaya. Orda kopuyor film. İsmail yeka başlıyor motorcu montuyla dans etmeye ardından at hırsızı tipli elemanlar fırlıyor denizden, onlarda başlıyor dans etmeye.Ne oluyor falan filan derken dalgalar yükselmeye başlıyor ve helikopter geliyor. Helikoptere tutunan ismail yekayı koca koca dalgalar kovalıyor.Birden newyorka geçiş yapılıyor. Dalgalar alıyor götürüyor binaları, gökdelenleri. Daha sonra helikopter ismail yekayı dalgalardan kaçırıp, güvenli bi yere bırakıyor ve video burda bitiyor. Hasiktir olum felan oluyorum napmış bu mk konsept fikriyatını siktiğim diyorum. Çok garip bi adam ya zamanında sağlam gruplar yani kaliteli müzik dinleyen, altını çizmeden geçemiyecem "Queen" dinleyen biri ismail yeka. Ama nasıl böyle bir müzik yapabiliyor anlamış değilim. Ama o sese başka birşey de gitmez diyerekten haklı olabilir düşüncesine de kapılmıyor değilim. İzleyin gülün, gülüşün.

5 yorum:

bo☂ dedi ki...

allah belamı versin kahkaha attım klibini izlediğimde. hani dedim bu sefer belki düzgündür ya bi izliyim falan. evet en çokta o videom var gönder falan orda koptum gerçekten.kendi kendime gülmeye başladım. bide şey 7-8 tane enstrüman çalıyo şaşırıyorum ya hayır güzel çalıyo bide.manyak.

Zepevenk dedi ki...

Aynen. : P Hani sevmiyoruz, kötülüyoruz falan ya. Ama herif bu tarzından dolayı günümüzde korsana rağmen binler satıyor. Bulmuş yolu euahea

Dr.Ceykıl dedi ki...

iyi hatun düşürmüş:p
o değilde şey takıldı kafama; helikopter falan hepsi eyvallah da, esmer kızın nicki niye tweety? tweety sarı değil mi?

Zepevenk dedi ki...

Çizgi film karakteri var ya onu kastetmiştir : P

Dr.Ceykıl dedi ki...

o karakter sarı işte olm :D

Yorum Gönder