Hayal Kırıklığı

Geceleri uyumam pek, sabaha kadar nerde bilinmişin dışında ilginç birşey araştırırım dururum, ya da dizi neyin izlerim. Dizi manyaaa oldum bu ara zaten can sıkıntısına. Herneyse sabah yattım 1 saat evvel de kalktım, ardından bi dolaba göz atim dedim, midem kazınmış. Buldum birşeyler tıka basa doydum, sigaranın hatrına. Bilmiyorum sadece bendemidir bu haz ama yeterince doyduğumda sigarayı çok zevkli bir şekilde içiyorum. Büyük bir heyecan içinde geldim odama oturdum, hafiften verdim müziği, paketime el attığımda sigaramın bittiğini gördüm. Dünya başıma yıkıldı bi an.Acayip bi hassiktir oldum. Çıkıp alsana olm ? .. Olmuyo işte bünye öylesine üşeniyor ki şimdi giyin üstünü başını da çık git markete sigara al. Ölme eşşeem ölme. Dayanamadığım noktada sike sike gidicem. sajhsa Of of.

0 yorum:

Yorum Gönder