Elektrik yedim !

Yurtdışından tablet bilgisayar siparişi vermiştim, dün ulaştı elime. Şarjı bitti bugün, taktım prize şarj ediyorum. Baktım ışığı söndü şarj etmiyor, sikimtrak bi sokum yeri var. Sıradan kullandığımız girişlerden farklı. Kurcalıyorum işte o esnada amına koyim 220 voltu bi yersin, hani derler ya içinde hissediceksin diye. Evet o an içimde hissettim. Anlık olarak direk elimi çeksem de, el ve ayaklarımda o acıyı fazlasıyla hissettim.Saçlarım da hafiften uzun, en son baktığımda diken diken olmuştu, bariz dikilmiş ahah. Bilmiyorum ayrıntılı bilgim yok bu konuda ama çekemeseydim yarra yerdim heralde. O anda bağarmışım farkında değilim, tüm bina ayaklanmış noluyor amına koyim ?! diyerekten. Tabi benim o anda direk toprak geçti aklımdan, altımda baksır üzerimde tişört depar atarak çıplak ayakla bahçeye koştum. Yumuldum toprağa tabi. 10-15 dk öyle hareketsiz kaldım. Fazlasıyla deşarj olmuşumdur heralde. Millette bakıyor balkondan bu çocuk zaten dengesizdi, iyice sıyırdı edasında.Bi süre prize neyin yaklaşamam.Fena tırstım, hassiktir mülayim oldum. Böyle bi tecrübe de edinmiş olduk, artık daha dikkatli olucaaağğm.

3 yorum:

Kırmızı Adam dedi ki...

Simdi su var...

Bilmedigin seyi kurcalama diyecektim ama, olay cok fena oldugu icin hic sakasini yapmayayim... :) Biraz zaman gecsin, sonra deginiriz konuya...

Gecmis olsun cok!

KIRMIZI ADAM

Zepevenk dedi ki...

Sağol : ) Bilmemekle alakası yok, bildiğin fişi prize takmak.Sadece, yurtdışından geldiği için şarj aleti biraz farklı prize tam oturmadı haliyle açıklık kaldı o esnada bastırırken göte geldik. metal kısma değdi elim sanırm.

Serdar dedi ki...

Hassiktir :) çok geçmiş olsun ya! Neden bu yıla ait yazılarınız yok, zevkle bekliyorum :) Nolur yazın artık.

Yorum Gönder